Kupowanie obserwujących na Instagramie – jak to działa?
1. Kupowanie obserwujących na Instagramie – dlaczego warto?
2. Jak kupić obserwujących na Instagramie?
3. Kto kupuje followersów?
4. Jak podtrzymać trend?
Dobrze wiedzieć również, że kupowanie obserwujących na Instagramie wcale nie jest drogie. Pakiety kilkudziesięciu – kilkuset followersów to zaledwie kilka, maksymalnie kilkanaście złotych.
Kupowanie obserwujących na Instagramie – dlaczego warto?
Powodów, dla których warto zdecydować się na wykupione obserwacje na Instagramie, jest kilka. To przede wszystkim sposób na podniesienie rangi dopiero startującego profilu. Można dzięki temu dotrzeć do szerokiego grona odbiorców oraz podnieść statystyki witryny internetowej. Zamiast inwestować w działania reklamowe, które są dość drogie, a ich skutek trudny do przewidzenia, można postawić na gotową opcję, jaką są followersi. Instagram w takim wariancie wspomaga pozostałe elementy strategii marketingowej firmy.
Jeśli zależy ci na większej rozpoznawalności i pozyskaniu partnerów, także zdecyduj się na płatny follow. Instagram to znakomite miejsce do promowania marki osobistej. Wielu potencjalnych reklamodawców sprawdza liczbę obserwujących dany profil, reakcje oraz komentarze.
Jak kupić obserwujących na Instagramie?
Odpowiedź na pytanie, jak kupić obserwujących na Instagramie, można z łatwością znaleźć w internecie, jednak to nie do końca wyczerpuje temat. Nie wystarczy bowiem kliknąć w pierwszy lepszy link, by podejmowane działanie miało sens. Istnieje wiele stron, które pod taką przykrywką próbują wyłudzić dane i pieniądze albo uzyskać dostęp do kont w mediach społecznościowych. W pierwszej kolejności należy zatem poszukać opinii o danym serwisie. W drugiej zaś – przejrzeć szczegóły oferty. Aby opcja „Instagram – followers – kup” zadziałała, strategia powinna być dobrze opracowana.
Przede wszystkim nagle przyrastające obserwacje na Instagramie to sygnał alarmowy dla algorytmów serwisu, który automatycznie zmniejszy zasięgi organiczne. Po drugie, konta wskazujące na lokalizację w Indiach czy Ameryce Południowej nie będą wiarygodne. Po trzecie w końcu, system co jakiś czas usuwa nieaktywne konta followersów, można więc w krótkim czasie, po nagłym przyroście fanów, zanotować równie gwałtowny spadek. Jaka powinna być zatem oferta? Bardzo często skuteczność działań zwiększają opcje takie jak:
- wykorzystanie prawdziwych kont,
- wykorzystanie polskich kont,
- stopniowe dodawanie followersów, czyli realizacja rozłożona na kilka dni, realizowana w sposób losowo ustalany przez algorytm,
- dodatkowe wyświetlenie profilu, czyli opcja, dzięki której obserwujący wchodzą na profil.
Tego typu udogodnienia najczęściej nie są dostępne w ofertach podstawowych. Cena pakietu zmienia się w zależności od tego, które opcje zostaną wykorzystane.
Kto kupuje followersów?
Kto współcześnie decyduje się na zakupione obserwacje na Instagramie? Właściwie nie ma jednej i prostej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ reguła dotyczy zarówno firm, jak i osób prywatnych, które chciałyby wzmocnić swoje profile. To działanie przydaje się zwłaszcza na początku działalności w mediach społecznościowych. Warto wykorzystać je również w momencie, gdy profil cieszy się co prawda sporą popularnością, ale ewidentnie utknął w martwym punkcie i przestał się rozwijać. Zastrzyk dodatkowych fanów wspomoże działania organiczne.
Celebryci, dla których Instagram jest głównym źródłem zarobku, bardzo często decydują się dokupić followersów, aby utrzymać stały dopływ fanów i pozostać atrakcyjnymi dla reklamodawców i partnerów. Wówczas każda zainwestowana złotówka przekłada się na realny wzrost dochodów. Z kolei osoby mniej popularne mają dzięki takim działaniom szansę, aby w ogóle stworzyć swój wizerunek, szybciej zdobyć realnych obserwatorów i zacząć zarabiać na działaniach w sieci. W przypadku firm branża nie stanowi ograniczenia, chociaż o konkretnym sukcesie mówić można zwłaszcza przy sprzedaży detalicznej.
Jak podtrzymać trend?
Samo kupno followersów nie gwarantuje długotrwałego sukcesu, jeśli nie zostanie poparte konkretnymi działaniami. Dopiero połączenie zastrzyku w postaci opłaconych odbiorców i regularnej pracy daje wyraźny efekt. Na czym trzeba się skupić? Przede wszystkim na regularności. Algorytmy Instagrama skonstruowane są tak, by promować użytkowników aktywnych, dodających ciekawe i angażujące treści. To one przyciągają innych do korzystania z serwisu. Optymalna liczba to jedno zdjęcie co 1-2 dni, a także kilka story dziennie. Ilość nie może jednak zdominować jakości. Zadbaj o poprawne kompozycje zdjęć i atrakcyjny wygląd profilu.