Prasówki

Reklama backlight – podstawowe informacje

Reklama backlight - podstawowe informacje

Backlight reklama to jedna z najbardziej efektownych form reklamy zewnętrznej. Baner backlight charakteryzuje się tym, że posiada z tyłu podświetlany nośnik, który sprawia, że reklama jest dobrze widoczna. Przeczytaj ten artykuł, dowiedz się więcej.

Reklama backlight – podstawowe informacje

Reklama zewnętrzna często spotykana jest na przystankach autobusowych, sklepach spożywczych, galeriach handlowych czy na stacjach kolejowych. Tego typu reklama charakteryzuje się tym, że jest świetnie widoczna w trakcie dnia, ale także w nocy. Daje to wielką przewagę nad pospolitymi billboardami bądź tam, gdzie nie ma podświetlenia zewnętrznego.

Nośnik reklamowy podświetlany posiada też niezwykłe nasycenie kolorów oraz wyjątkowo zaznaczone kształty. Takie szczegóły znacząco podnoszą atrakcyjność tego produktu. Efekt ten został osiągnięty dzięki zastosowaniu specjalnego druku oraz technologii UV. W tym trybie nakładana jest dodatkowa warstwa tuszu, dodatkowo istnieje również możliwość kontroli jakości samego wydruku. W skrócie backlight reklama jest elegancka, trwała oraz przyciągająca wzrok.

Reklamy typu backlight – z czego się składają?

Tego typu reklamy to najczęściej wbudowany kaseton ze wbudowanym podświetleniem, którego źródłem są odpowiednie lampy. Jest to świecąca konstrukcja, stworzona po napięciu i zamontowaniu nośnika ze specjalnego materiału. Takim materiałem jest winyl, który jest odporny na zgniecenie, rozerwanie czy zmiany temperatury. To ten materiał sprawia, że reklama prezentuje się tak rewelacyjnie po zmroku.

Ze względu na świetną wytrzymałość takie reklamy można zamontować zarówno w pomieszczeniach na zewnątrz jak i wewnątrz budynków. W kwestii billboardów ogranicza nas jedynie wyobraźnia oraz budżet.

Promieniowanie UV – na czym polega?

Billboardy drukuje się specjalną technologią. Taka metoda daje wiele zalet, jedną z nich jest uniknięcie panelowania, które może być widoczne po podświetleniu i zepsuje obraz w całości. Takie reklamy najczęściej wysyłane są do klientów  nawinięte na gilzy. Ten sposób wysyłki jest korzystny z tego powodu, że można zminimalizować ryzyko wystąpienia wszelkich zagnieceń.

 Tylko na czym właściwie polega sam proces druku UV? Jest to utwardzenie tuszu przy pomocy światła ultrafioletowego. W wyniku tego na powierzchni materiału musi powstać cienka warstwa z tworzywa sztucznego. Charakteryzuje się ona dość wyrazistymi kolorami, a także wspaniałą wytrzymałością.

Reklamy o podłożu backlight – dlaczego warto zainwestować?

Taki format reklamy stosuje się z reguły przy reklamach, gdzie grafika musi odgrywać pierwsze skrzypce. Wielu osobom zależy na wysokiej jakości estetyce oraz pięknych barwach. W takim przypadku taka reklama jest najlepsza opcją. Rewelacyjnie podkreśla walory oraz kolory.

Poza tym dobrze jest też pamiętać, że reklama daje poczucie nowoczesności oraz kojarzy się z wysoką jakością oraz postępowością. Jeżeli zależy nam, by odpowiednio zaprezentować dany produkt, podświetlana reklama sprawdzi się rewelacyjnie.

Niezapomniane reklamy backlight

Plakat reklamowy stworzony na bazie backlight daje niezwykłe efekty. Reklamę można stworzyć w wielu rozmiarach lub formatach. Dzięki temu, że reklama jest widoczna z daleka, a jej kolory intensywne to można je zastosować nawet w nocy.

Backlight w żaden sposób nie ogranicza kreatywności przy tworzeniu reklam. Idealnie sprawdza się w grafikach, gdzie odgrywa ona ważną rolę. Dowiedz się więcej i wejdź na stronę coloursfactory.pl, gdzie uzyskasz potrzebne informacje w tym temacie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *